Články z tisku

Články, kde se objevuje něco o Milanovi pochází z místního tisku v Rakovníku. Nutno poznamenat, že jsem diskuzi o něm způsobil nejvíce já sám, když jsem začal s interpretací jeho tvorby. Ovšem ne vše, co zde stojí, je úplně pravda a ne zcela s tím souhlasím.
"http://nd01.jxs.cz/459/292/4f951431e2_12084311_o2.jpg" title="Čl.1" width="855" />
Tam-tam 2010
...Před Havlovými dva pánové recitovali své básně a písně.
Luděk
Marks
zaujal i pobavil. J.H.Krchovského
jsem už jednou
recitovat slyšel. A vzhledem k jeho poněkud monotónní manýře
jsem zjistil, že si to pokaždé opakovat nemusím. Takže jsem do
"koncertního sálu" hospůdky jen přibíhal a zase odbíhal. Věc se má
navíc ale tak, že jsem oba pány poněkud nebyl schopen naplno
vnímat, protože to nejsilnější zaznělo před nimi.
Nežli začal Krchovský recitovat, odchytil jsem balivšího se
Petra
Suchomela
a ptal se, jak se dostat k těm písním, které právě
dohrál. Jeho vystoupení bylo jedním z vrcholů celého TamTamu,
ne-li druhým nejvyšším (po Radobýlu), k tomu ještě okořeněné
kouzlem objevování neznámého a skrytého. Suchomel hrál písničky
předčasně zemřelého písničkáře
Milana Kopernického
. Pravil, že
je to pro něj taková síla, že když to objevil, prakticky seknul
s vlastní tvorbou. Do sálu jsem přišel, když už hrál, zpočátku jakoby
nic, ale ve chvíli, kdy jsem se na to naladil a zaposlouchal se,
prostě jsem se natvrdo rozbrečel jak želva a tak už to vydrželo až
do konce.
"Škaredost je moudrost krásy"
...
Co se dělo v pátek předtím, není důležité a ani si to nevybavím.
Kromě toho, že furt pršelo. Dobře, že jsem ten popis vzal od
konce... ;-)
(Roman Joura z Českých Budějovic)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

O Milanovi

Nahrávky MP3 a notové záznamy